domingo, 5 de mayo de 2013

UME TXIKIENTZAKO IPUINAK

18 comentarios:

  1. Nire ustez oso lan ona egin dugu talde guztiek eta gainera oso dibertigarria izan da. Gure taldeak hazieran ez genekien zeri buruz egin baina gero ikusi genuen oso istorio ona genuela. Hazieran konatau dugunean umeak oso lotsatuta zeuden baina gero denak kantuka eta dantzan egon dira.

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo lan egin dugu, umeei asko gustatu zaizkielako gure ipuinak! Gure taldeak hainbat ideia izan ditu buruan, baina bakarrik ipuin bat idatzi egin behar genuenez, untxiei buruzkoa aukeratu dugu. Beheko eskolan ginenean, denbora txiki bat kanpoan itxaron dugu, baina azkenean gela handi batera sartu gara eta poliki-poliki umeak sartzen hasi dira. Ipuinak irakurri ondoren, umeei galderak egiten hasi naiz, ipuinari buruz noski. Adibidez:
    -Nor da protagonista? Nola deitzen da familia? Ze animalia mota da Aritz? Zer gertatzen da azkenean?

    Ipuinak oso ondo egon direla esan digute eta eskerrak eman digute.

    ResponderEliminar
  3. Lan asko egin dugu eta gainera asko guztatu zaigu egitea lana eta txikiei kontatzea. Oso adi egon dira umeak eta galderak egin ditugunean oso ondo erantzun dute. Pazientzia asko eduki behar izan dugu ordenagailuak denbora asko tardatu duelako kargatzen eta denbora horretan oso formal eta lasai egon dira umeak.
    Oso ondo pasatu dugu denak!!!

    ResponderEliminar
  4. Liburu guztiak oso ondo daude eta oso politak dira. Igertzen da, talde guztiak lan asko egin dutela... Guk, hiru urteko umeentzat idatzi dugu ipuina eta dirudienez, asko gustatu zaie... Oso ondo portatu dira eta ordenagailua kargatzen zen bitartean asmakizun batzuk ipini dizkigute. Jajajaja!!! Laia ikusi dugu, Maialenen haizpatxo txikia (4 urtekoa).

    ResponderEliminar
  5. Oso ondo atera zaigu ipuina eta oso polita.
    Nire taldea eta nik 3urteko umeei kontatu diogu.
    Ordenagailua kargatzen zen bitartean asmakizun batzuk kontatu digute eta ipuinak kontatzen amaitu genuenean abestu egin digute.
    Nire ustes kontatu dugun ipuina asko gustatu zaie.
    Lan asko egin dugu baina azkenean oso polita irten da dena.

    ResponderEliminar
  6. Hazieran oso urduri egon naiz, baina azkenean oso ondo atera zaigu eta gainera asko gustatu zait...
    Ipuina kargatzen zegoen bitartean bi azmakizun kontatu digute eta gainera ipuin guzti-guztiak bukatzean bi edo hiru abezti abeztu digute!!
    Nire aizpari irakurri diogu eta etxean asko guztatu zaiola ezan dit (pozik)...

    ResponderEliminar
  7. Niretzat oso polita atera saigu ipuina. Umeak oso ondo portatu dira eta oso adi zeuden etzuten eta uzte dutumeak ipuinak ulertu dutela eta asko gustatu diote. Ipuinak kontatzen dugunean eta gero abesten hazi zeren.



    ResponderEliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. Nire uztez lan ona egin dugu talde guztiak. Guk egun batean egin izan behar genuen ipuin guztia eta batzuetan borratzen zen idazten genuena. Guk ez diegu irakurri liburua lehengo mailekoei, 6. maila guztia behera jeitsi garenez 1. mailakoak goian geratu dira. Asko guztatu zait lan hau, horrelako ipuinak gustatzen zait egitea eta.

    ResponderEliminar
  10. Niretzat oso proiektu ona izan da ze beheko eskolara joan gara umeekin ipuina kontatzera. Umeak oso potziloak izan dira. Nire ustes oso ondo egin dugu eta oso on pasatu dugu umeek egindko eskilanak ikusten. OSO POLITA IZAN DA!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  11. Nirentzat oso lan dibertigarria eta polita da, lehenengo ez zekigun nola egin baina azkenean lortu dugu esta istorio oso polita egin dugu gure taldea eta denok.Umeak oso lotzatutak zeuden baina Pintto Pintto kanta kantatu genuenean denok eta korro bat egin genuenean uste dut lotsa kendu zen gutxi gora-behera. Baina uste dut liburua asko gustatu da.

    ResponderEliminar
  12. Niretzat lan hau oso polita eta dibertigarria izan da. Txikien haurrean ipuina kontatzea urduri ipini nau baina azkenean ondo egin dugu eta umeak oso ondo pasatu dutela diruditzen du.
    Asko kostatu zaigu erabakitzea zertaz egin ipuina, baina askenean konpondu egin gara eta ipuin oso polita atera zaigu

    ResponderEliminar
  13. Niretzat egin dugun lanak oso ondo egon dira, nik ipuin guztiak irakurri ditut eta txikientzat oso ondo daude. Nire taldea 5 urtekoentzat egin dugu ipuin bat rta amaitu genituenean denak esan zuten (Beste bat. Niri harraro egin zait 6c hiru ipuin egin zuten eta dembora gehiago egon ipunak egiten baina askenean niretzat oso pasatu dugu.

    ResponderEliminar
  14. Niri asko gustatu zait, eta 2 urtekoak oso potxoloak ziren. Nik uste dut, gustatu zaiela ipuina eta azkenean Ekhi piruleta bat eman dio txiki bateri. Nik uste dut oso ondo egin dugula eta horrelako gauza gehiago egitea espero dut. Gero kulunkara jolastera joan gara eta arratzalde osoa hor egon gara. Ere bai, erakusketa bat ikusi dugu, umeak klasean egiten dutenari buruz. Pena bat izan da 6.ckoek ipuina ez irakurtzea, ordenagailua ez zuelako funtzionatzen.

    ResponderEliminar
  15. Niretzat ipuinak oso politak izan dira, nire taldean egin genuen 6 urteentzako ipuina, baina andereñoak esan digute beste egun batean egingo genuela. Gure ipuina egitean ez negoen oso ados, baina amaitzean konturatu nintzen ez zegoela hain txarto. Lana bebai izan da divertigarria, ipuinak guretzat ez zirelako, ziren txikientzako, eta barreska hasi ginen 6 urteko ume baten buruan ipintzean. Saiakuntzetan ikusi nuen besteen ipuinak eta batzuk oso laburrak izan dira, baina ipuinak politak izan dira.

    ResponderEliminar
  16. Euskerako lan hau, asko guztatu zait eta oso dibertigarria izan da. Guk ``Untxien Abentura Zoragarria´´ egin genuen. Oso ondo pasatu egin nuen ipuina egiten nire lankideekin. Leheneno pentsatu behar genuen zertaz datza joango zen gure ipuina, gero idatzi.3 bider gertatu zitzaigun gauza bera, ez guenen gorde idatzi egin genuen guztia orduan den-dena borratu egin zitzaigun eta barriro hasi behar ginen.
    Egindako ipuina 6 urtekoei da baina guk 2 urtetxoentxat nahi genuen egin baina azkenean 6 urtetxo en txat egin dugu. orandik ez dakigu gustato ba zaiote edo ez, ez diegulako kontatu. Baina nire ustez asko gustatuko zaizue.

    ResponderEliminar
  17. Oso dibertigarria iruditu zait lan hau eta gainera oso polita azko guztatu zait taldearekin ipuina egitea erresa izan da, baina hasieran apur bat kostatu zaigu taldeari eta niri. Gu bi urteko umehei egin diegu ipuina, gainera ori zen nahi genuena oso potsoloak direlako. Hasieran beraiek egindako bertsoak ezan ziguten eta geienak lotsatuta zeuden baina gero oso dibertigarria izan zen guztiok korro baten pintxo-pintxo abesten.

    ResponderEliminar
  18. Oso dibertigarria izan da. 2 urteko gelara zartu genuenean lotsa asko eman zizkidan eta beraiei ere, gainera ume asko, gutxi gora-behera lotan zeuden(bostezando), C-ko klasea ez zuten ipuina irakurri zergatik pendraif ez zuen funtzionatzen.
    Guri oso ondo atera zinkigu, geiena Pintto Pintto kanta kantatu genuenean denok batera korro bat egin genuen, baina ume bat hasi zen negar egiten, ez dakit zergatik, ere guztatu zizkidan asko Ekhi galdetzen duenean ze jarari guztokoena zeukaten eta bakarrik neska bat ezan zuen(Piruleta) orduan Ekhi azkenean eman zuen piruleta eta neska oso pozik joan zen. Espero dut geihago egitea.

    ResponderEliminar