miércoles, 8 de mayo de 2013

GANDASEGIKO ZUZTARLUZE FINALA

Gaur, arratsaldean, Zuztarluze txapelketaren eskolako finala izan da, eta Iker Izagirre- Libe, Xabier Argoitia-Alvaro Rodrigo, Aitor Emaldi-Aitor Zuluaga eta Iñigo Irazabal-Ekhi Etxebarria izan gara partaideak. Azkenean, Iza-Libe bikoteak irabazi egin du, eta gu, finalera heldu ez garenez, 3.postuan geratu gara. Arazoak sortu dira, Gaizkak 2 klik egin ditu eta nahi gabe makinak puntu gehiago eman dizkie. Kepak kenketa egin du eta azkenean geratu behar zen moduan geratu da.
Orduan Iza eta Libe Torrezabaleko finalera heldu dira, eta guztiok ikustera joango gara.

ZORIONAK IZA ETA LIBE!!!!



             

9 comentarios:

  1. Nik oso ondo pasatu dut baina azkenean negarrez hazi naiz. Orokorrean nik uste dut publikorik izango ez bagenu igual irabazi ahalko genuela baina ezin izan gara kontzentratu eta azke haurreko proban bat txarto egin dut eta nire erruz Iñigo eta biok eliminatu egin gara. Gaizka Hacker.

    ResponderEliminar
  2. Azkenean ez dugu irabazi, baina bueno, asko ikasi dugu Ekhi eta ni Zuztarluzerekin. Hasieran guztiok oso urduri geunden, baina denbora pasatzen zihoan eta gero eta urduriago jartzen ari gara. Lehenengo probak oso ondo egin ditugu, baina " Ekina baragarria da?" proban oso urduri jarri garenez, aldatu izan behar ditugu gauza batzuk eta azkenean denbora bukatu zaigu bat ipini gabe. Hurrengo batean izango da?
    Ez dakigu, baina galtzeagatik ez da pasatzen ezer. Garrantzitsuena parte hartzea da.

    ResponderEliminar
  3. Niri asko gustatu zait, ez klasea galdu dugulako bakarrik ere oso nibelatuta egon delako eta gainera oso interesgarria izan delako. Finalista guztiak dena oso ondo zekiten eta oso azkar egiten zuten.
    Azkenean Iker Izagirre eta Libe irabazi dute baina denak bikain egin dute.

    ResponderEliminar
  4. Nik uste dut oso ondo egin dutela Iñigok eta Ekhi eta lehenengo postuan geratu behar zutela eta 6c-ko gela diruditzen zen trampak egiten hari ziren, zergatik zumatu zioten doblea, baina azkenean Libe eta Iker Izaguirre irabazi zuten.

    Nik sufritu nuen asko, nork irabazten duen.

    ResponderEliminar
  5. Zuztar Luzeko finala oso emozionantea izan da, Libek eta Iker Izagirrek irabazi dute baina nik Iñigo eta Ekhi animatu ditut, nire gelakoak direlako eta saiatu direlako baina urduri jarri dira gaur eta beste batean hobeto egingo dute.

    ResponderEliminar
  6. Ze emozionantea izan den finala. Gure klasekoak hirugarrenak geratu dira baina oso ondo egi dute. AUPA EKHI TA IÑIGO!!! Horrela geratu dira.
    LEHENEGOAK: IZA ETA LIBE
    BIGARRENAK: ALVARO ETA XABIER
    HIRUGARRENAK: EKHI ETA IÑIGO
    LAUGARRENAK: AITOR ETA AITOR
    Nik bebai egin nuen baina ez nintzen pasatu :-( baina bueno oso ondo pasatu dugu denok ikusten ola jolastu duten. AUPA MUTILAK !!!!!

    ResponderEliminar
  7. Nik Iñigo eta Ekhi irabaztea nahi nuen baina azkenean Iza eta Libe irabazi dute. ekhi eta Iñigo oso ondo egin dute finalera ailegatu dira eta.
    Xabier eta Alvaro proba bat amaitu zutenean ez zioten ema abiarazi eta orduan sumatu egin du orduan gero ni joan naiz eta abierazi eman diot eta zuzendu egin eta berriro sumatu. Eta ez da izan nire errua baizik ordenagailukoa, ere ezagutu egiten dut ezerita egon behar nintzela.
    ETA EZ DA IZAN NIRE ERRUE EZAN NAHI DUZUEN GUZTIA!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  8. Gaur Zurtarluzeko finala izan da, Iker izaguirre eta Libe irabazi dute. Denak egon gara ikusten eta ere urduri ikusteko haber nor joaten zen errepresentatzen Gandasegi. Gaizka lehengo fasean eman zuen ordenagailuari eta 5317 puntu igo diote Xabier eta Alvaro. Iñigo eta Ekhi es dute pasatu baina nik eta nire klasean uste dut oso ondo egin zutela. ANIMO EKHI ETA IÑIGO!!!

    ResponderEliminar
  9. Finalagaitik oso urduri geunden guztiok, baina askenean irabazi behar zutenak irabazi egin zuten...: (

    ResponderEliminar