viernes, 10 de mayo de 2013

IKASLEAK IRAKASLEEN KONTRA

Gaur ikasleak ikasleen kontra futbol partida bat jolastu dugu. Lau talde egin ditugu lehenengo taldean Gorka, Alex, Iker Vidal, Maria, Xabier Argoitia eta Aitor Zuluaga egon dira baina Aitorreri baloiarekin aurpegian eman diote eta Ekaitzengatik atera da gero Ekaitzengatik Asier Cantabrana atera da. Bigarren zatian Markel Gomezek porterian, Gaizka, Oier, Jon, Olatz eta Unai egon dira. Hirugarren zatian Sergio porteroz Naia Abasolo, Asier Landeta, Urtzi, Iker Izagirre eta Alvaro jolastu dute. Azkenengo zatian Ekhi porteroa izan da eta jokalariak Maialen Barrenetzea, Mario, Iker Elorriaga, Markel Atxutegi eta Joseba. Komentaristak Iñigo, Oier Martin eta Ibon izan dira. Albitroak Endika eta ni.

4 comentarios:

  1. Partidoa oso interesgarria eta dibertigarria izan zen. Maialen eta nik, pasaden urteko pankarta bat aurkitu genuen eta beste bat egin beharrean, ori eraman genuen. Komentaristak, arbitroak, jokalariak , animatzaileak eta dantzariak zeuden. Benetako partidua zirudien! Eta zuek, zelan pasatu zenuten?

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo ikasleak!! Oso ondo jokatu genuen baiana era suerte txarra ekin genuen.
    Lehenengo azterketa ostean pankarta bat egin genuen eta gero atera egin ginen, denok profesionalaksentitu ginen.
    Ere neskak oso ondo dantzatu zuten.
    Nk gol bat zartu nuen! Oso ondo zentitu nintzen gola zartzean.
    Nire zatian Unai, Polli, Canta, Maialen eta nik ostikada asko eman genuen eta nik gehiena.
    A eta eskerrik asko Mikel guretzat albitratzeagatik!!
    Jejeje XDXD

    ResponderEliminar
  3. Ostiralean futbol partida bat jolastu genuen maisuen kontra. 9-7 galdu genuen lehengo partean 3-1, bigrrenean 4-2, hirugarrenean nik atera nintzen Mario, Iker elorriagarekin, Urtxi eta Olatzekin oso ondo hasi ginen partidua empatatu genuen eta gero hirugarren zatia 6-4 amaitu zuen azkenean laugarren partean 9-7. Oso dibertigarria izan da. AUPA IKASLEAK!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Partidua oso interesgarria izan zen eta polita, baina ala ere ikasleak galdu egin zuten...: (
    Ni ezperantza asko nituen, baina maisuak golak eta golak sartzen hazi zirenean iha guztiak galdu egin nituen.

    ResponderEliminar