lunes, 18 de febrero de 2013

IKASLEEN ARTEAN KLASEAK EMATEN


Gaur, astelehena, gure artean klaseak ematen egon gara, oso ondo pasatu dugu ikasten eta irakasten. Gaur guitarrako klaseak, aeronautikako klaseak eta irrati kontrolekoa eta dantzazkoak izan ditugu. Bi pertsona faltatu dira, Jon Casillas eta Gaizka Elorriaga, zelako zorte txarra. Oraindik ez dugu amaitu, bakarrik hiru pertsona eman dute klaseak eta hurrengo astean beste batzuk emango dituzte. Andereñoa esan du igual beste klaseekin egingo dugula baina segurazki ez.

Hemen dituzue Sergiok prestatutako powerpointak aeronautika eta irrati kontrolari buruz

11 comentarios:

  1. Niri asko guztatu zait, Asko ikasi dudalako: Sergiorekin aeronautika eta irratikontroka ikasten eta horrez gainera izugarrizko lana egin du hori prestatzen. Gero Asier Cantabranarekin ere asko dibertitu naiz gitarra ikasten.

    ResponderEliminar
  2. Oso dibertigarria izan zen!!! Nik, blog bat hobetzen ikasteko klaseak heman nizkien Naia, Alazne, Micaela eta Eguzkiñeri. Maialenek musikako klaseak eman zizkidan. Alazne, Irati eta Naia oso ondo dantzatu zuten eta Asier eta besteak oso ondo egon ziren guitarra jotzen! ; )

    ResponderEliminar
  3. Nik etxean geratu nintzen gaizorik nengoelako. :( Baina argazkiak ikusten eta Alex eta Ainhoaren komentarioak ikusten, uste dut beraiek oso ondo pasatu zutela. Haber berriro eginten dugun eta errepikatzen denean ni ba nago.

    ResponderEliminar
  4. niri asko gustatu zait ematea klaseak nire ikaslearik, oso dibertigarria izan zen klaseak ematea eta jendea beraie jakitzeko, nik eman nuen aeronautika eta irratikontrola.
    Espero dut errepikatu eta urrengoa beste gauza bat izango da, ori baino obeago.

    ResponderEliminar
  5. Nik ez nintzen egon baina gustatu litzaidan egon.Niri asier cantabranarekin gitarrezko claseak. Argazkiak ikusi ditut eta oso politak dira.Egingo badugu berriro oso ondo pasatuko dut. Ondo pasa:))))

    ResponderEliminar
  6. Ni musikako notak erakutzi nituen.
    Uste dut ondo erakutzi nituela, gainera oso ondo pasatu nuen erakuzten eta haiek ere.
    Gela guztia ikuzi nuen barrezka, kontzentratuta... Eta orain ikasi dutena mundu guztiari erakutziko diote.
    Ni bakarrik bi neskei emon nien klasea baina nire ustes ondo pasatu nuen.
    OSO DIBERTIGARRIA IZAN ZEN!!!

    ResponderEliminar
  7. Ni oso ondo pasatu nuen, oso dibertigarria izan zen eta ideia ona zen batzuk besteei irakastea. Niri ez zitzaidan tokatu egiteko baina urrengo egunean izango naiz.
    Ni pariroflexia irakutsiko dut.

    ResponderEliminar
  8. Niri asko guztatu zait :). Nik musikako notak erakutzi egin behar nuen, baina maialenek egin duenez... Orduan pentzatu nuen: nik dantzako klasean zalantzak neukanez joan nintzen Irati eta Aleznerekin ikastera, eta azkenean ikasi nuen ondo pausuak eta horain dantzako klasean ez naiz liatzen!! Eta Ainhoa nola ezabatzen den blog bat esan dit, eske daukat blog bat egin nuena nahi gabe eta borratu nahi dut ;)

    ResponderEliminar
  9. Sergiok emandako klaseak entzun nituen, eta oso lan ona egin zuen etxean: powerpoint bat prestatu. Etxean prestatu zuena arbelan ikusi genuen eta aeronautika eta irratikontrolaren historia apur bat kontatu zigun. Ere bi bideo ikusi genituen eta ikaragarriak izan ziren.
    Ondoren, Asierren gitarrako klaseetara joan nintzen. Ez geneukan denborarik eta ez genuen ezer ikasi, baina bueno, gutxienez, gitarra bat eskuan izan nuen.
    Eta ni ere asteburuan powerpoint bat idatzi egingo dut zuei azaltzeko.

    ResponderEliminar
  10. Denak egin dituzten klaseak oso onak izan dira. Nik egon nintzen asier cantabranareneta segioren klasetan eta sergiorena guztatu zaidan pixka bat gehiago ze gauza izugarriak ikusi nuen eta asier cantabranarena ere ez zegoen txarto alderantzis oso ondo baina nik segiorekin egon nintzen hobeto

    ResponderEliminar
  11. Niri gustatu zidan asko, ikasi nuen asko, nola egin blogeak apaindu eta horrela, Dantzan... Asier. Cantabrana segoen gitarrarekin eta entzuten nuen nola jotsen du, eres sergio egon sen aeronautika eta oso ondo azaltzen zuen, Maialen, segoen musikako notarekin arbelan egiten, eta oso ondo azaltzne du eta non ipintzen dira.

    ResponderEliminar