jueves, 14 de febrero de 2013

UNTXIA ETA IZURDEA

San Balentineko egun batean, animalien erreinuan Patxi izeneko untxi mago bat zegoen kaletik, portura joan zen itsasoaren soinua entzutera, hori asko erlajatzen zion eta.
 Bat-batean izurde polit-polit bat ikusi zuen eta berari loreak eskaitzera joan zen bere txano magikotik aterata:
-Izurde, zein da zure izena?
-Nire izena Elena da, eta zurea?-Esan zuen izurdeak.
- Nik Patxi dut izena, magia gustatzen zaizu? Ba begiratu hau!

Untxia bere txanotik loreak atera zituen.

-Gustoko dituzu? oso gozoak daude! -Eta jaten hasi zen.-Ea ba, probatu.
-Ez eskerrik asko, nik arraainak nahiago ditut.-Elenak.
-Ondo da.
Eta untxiak txanotik arraina atera eta izurdeari eskaini zion.
-Mila esker.-eta izurdeak jan egin zuen-Orain nik zuri gonbidatu behar zaitut.
Eta biak pozik-pozik joan ziren jatetxe batera jatera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario