domingo, 17 de febrero de 2013

UNTZIA ETA DORDOKA SAN VALENTIN EGUNEAN

Bazen behin, San balentineko egun batean, untzi batek esan zion dordoka polit bateri joateko 8:00retan jatetxe batera jatera berarekin, bera egongo zela itxaroten. Orduan untzia joan zen putuala jatetxera, baina dordoka oraindik ez zen ailegatu.
Pasatu zen denbora eta oraindik ez zen ailegatzen dordoka.
Eta azkenean dordoka heldu zen.
-Zergatik tardatu duzu hainbeste?-esan zuen untziak.
-Etorri naiz korrika, eta gainera pentsatu nuen zuri itxaron behar nuela nire etxean zu etortzeko eta joateko biok batera.
-Ba al zenidan deitu- esan zuen untxiak
-Bueno, zeozer jango dugu ezta?
-Bai, pentsatu dut nik azanarioa bat jatea eta zuk letzuga bat.-esan zuen untziak...
-Bai, asko gustatzen zait letxuga, baina jan eta gero zer egingo dugu?-esan zuen dordokak
-Joan al gara nire etxera.
-Bai, eta bihar joango gara nire etxera.
-Bale.
Denbora pasatu eta azkenean biak euki zuten ume bat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario