viernes, 8 de marzo de 2013

ARRANPA ETA ZIRIA

8 comentarios:

  1. Ez dut besteak besala hain ondo ulertu baina nik uste dut pizka bat pentzatuta ulertu ahal izango zela eta alase izan da ulertu eta esandakoarekin geratu naiz buruan.

    ResponderEliminar
  2. Dena oso ondop asalduta zegoen. ere hirurok ikasi egin dute eta danari erantzun egin zuten. Andereñoak esan duenez, gauzak gehiago zuten ez direla agertu baina oso ondo ulertuda. Bere lana saiagoa zen bi makina sinpleak zirelako baina lana oso ondo egin dute. Lan bikaina mutilak!!!!

    ResponderEliminar
  3. Oso polita iruditu zait lana, doc bat bez es duzuelako linkatu eta dana zegoen glosterrean idatzita, gainera bi makina simple egindituzue eta askos gehiago kostatuko zitzaizuen.

    ResponderEliminar
  4. Niretzat oso ondo lan egin dute eta ulergarria izan da.
    Gainera dena zegoen idatzita eta ez linkatuta oso ondo lan egin dute.

    ResponderEliminar
  5. Lan hau besteak baino zailagoa izan da bi makina sinple egin dutelako eta horrez gainera oso ondo geratu zaie dana. Beraiek ez dute ezer likatu idatzi dute dena.

    ResponderEliminar
  6. niretzat lan asko egin dute eta gainera oso ondo egin dute presentazioa.

    ResponderEliminar
  7. Ekaitz, Jon eta Gorka lan asko egin dute!!! Benetan harrituta nago! Oso ondo egin zuten presentazioa, nire ustez. Mamia oso ulergarria da. :D

    ResponderEliminar
  8. Ondo asaldu genuen eta lan asko egin dugu baina oraindik asko hobetu al da presentasioa.
    Baina ezan dutenatik lan ona egin dugula iruditzen zait.

    ResponderEliminar