lunes, 18 de marzo de 2013

TORNUA

10 comentarios:

  1. Niretzat ondo dago mamia asalduta, oso ondo esplikatu dute eta merezi egin du. Lan asko egin dute eta esfortzatu egin direla dirudi, niri gutzienez.
    Gainera ondo asaldu dute eta ulertu egin dut guztia kexarik gabe.
    Oso ondo!!

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo asalduta dago eta dena ulertzen zen. Importantena ipini dute eta lan asko egin dutela nabaritzen da.
    Nire ustes, ipini al zuten guztia ipini dute eta oso interesgarria izan da.

    ResponderEliminar
  4. Nik Tornuaren lana egin dut. Oso ondo lan egin dugu, baina andereñoa esan duenez, argazkiak faltatzen dira Glosterrean ondo imajinatzeko bere mugimenduak. Baina gainontzekoa oso ondo ulertu da, besteak besala, lan asko egin dugu laurok.

    ResponderEliminar
  5. Mamia oso ondo egon da, eta aurkezpena ere. Pena bat izan da argazkiak ez ateratzea eta Glogsterra hutsune askokoa izatea, bestela oso ondo egongo lirateke zuen lana. Historia pixka bat "liotsua" izan da, baina gainerako testuak oso onak. Zorionak neska-mutilak! OSO ONDO LAN EGIN DUZUE!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez ere lan oso ona egin dugula baina Iñigorekin nago, imagenak falta dira. Aurkezpenean apur bat geiago ikasi behar genuela uste dut nik. Mamia ondo dago baina nire uztez erabilera desberdinetan apur bat gehiago ipini ahal genuen.

    ResponderEliminar
  7. Lan hau oso ondo egon da eginda, baina andereñoa bezala nire uztez argazkiak falta dira adierazteko nola den tornua. Baina horretaz gainera oso ondo egon da beraien aurkezpena. Eta zoriontzen dizuet!!!!

    ResponderEliminar
  8. Niretzat oso ondo egin dute lan eta argazkiak faltatzen dira baina lan asko egin dute, ulergarria izan da eta nik ulertu dut dena.

    ResponderEliminar
  9. nire ustes oso ondo egon da baina bakarrik faltatzen dira argazkiak ori eman zuen pena asko, uste dut presentazioan betzuk egon ziren asko begiratzen baina ondo egon da

    ResponderEliminar
  10. Klasean oso ondo azaldu dute eta ez dute arbela gehiegi begiratu... Glogsterra nahiko polita geratu dela uste dut! Zorionak! Oso lan ona egin duzue!!! ; )

    ResponderEliminar