lunes, 25 de marzo de 2013

MEATZARIEN MUSEOA ETA LA ARBOLEDAKO TXANGOA

Goizean, Meatzaritzaren Museoan Euskal Herriko meatzaritzaren kultura eta historia ezagutu genuen. Bertan meatzariek lan egiteko  erabiltzen zituzten tresnak, mailuak, bagonetak ...ikusi genituen. Gidak kontatu zigun zelan ateratzen zuten burdina meategietatik eta zein baldintza txarretan lan egiten zuten.

Bazkaltzera La Arboledara joan ginen, argazki hauetan ikus dezakezue zein ondo pasatu genuen paraje ikusgarri horretan.




11 comentarios:

  1. Asko gustatu zitzaidan irteera, eta oso interesgarria museoan ikusi genuena, baina, Arboledan egon ginenean izan zen irteerako momenturik hoberena, oso lasaia, polita, ikusgarria... zelako. Haize asko egin zuen, baina, garrantzitsuena ondo pasatu genuela izan zen.

    ResponderEliminar
  2. Niri ere gustatu zitzaida eta asko ikasi nuen, baina gehien gustatu zitzaidana Arboledan egon ginenean ahate asko zeuden eta oso ondo pasatu nuen hor jolasten, korriketan...
    Oso polita zen paisaia, eta espero dut berriro joatea familiarekin, lagun batzuekin, edo...

    ResponderEliminar
  3. Niri asko gustatu zait museoa oso interesgarria izan da.
    Gehien gustatu zitzaidana Arboledan egon ginenean, oso dibertigarria izan zen, gainera ahateak zeuden, mendiak eta paisaia oso polita izan zen.
    Oso ondo pasatu nuen.

    ResponderEliminar
  4. Asko gustatu zait meatzaritzako museoa, oso ondo explikatzen zuen zer pasatzen zen aro horretan. Gainera bagonetak, trenak, mazoak, kaskoak eta maketa bat zeuden. Maketa horretan esaten zen nondik pasatzen ziren merkantziak etab.
    Gero joan ginen Arbolerada arratzaldea pasatzera eta hor geratu ginen. Azkenean frontoira joan ginen eta ondoren etxera. Oso ondo pasatu dugu.

    Ze txarto bizitzen ziren aro horretan!

    ResponderEliminar
  5. Azko guztatu zitzaidan, asko ikazi nuen gainera ikusi genuen bideoarekin, gehien guztatu zitzaidan joan genuenean Arbolerada arratzaldean,gainera ahateak zeuden eta jolasteko parkea edo gutzi gora-behera mendiak. Oso ondo pasatu genuen uste dut denok. Espero dut berriro joatea nire lagunekin.

    ResponderEliminar
  6. Asko gustatu zitzaidan irteera, museokoa oso polita iruditu zitzaidan, batez ere minelaren izenak. Gehien gustatu zitzaidana arboledara joan ginean, oso dibertigarria izan zen, ateak ikusten, paisaia begiratzen...
    Espero dut berriz boeltatzea lagunekin!!!

    ResponderEliminar
  7. Nik asko ikasi dut txango honetan eta gainera konturatu naiz lehengo denboretan oso kondisino txarretan bizi zirela. Gehien guztatuko zitzaidana mehategi barruan zartzea zen baina sarrera itzita zegoen. Ala eta guzti asko guztatu zitzaidan eta gainera museoan lehen erabiltzen ziren tresnak daude.
    Ni guztura berriro bueltatuko nintzateke!!!

    ResponderEliminar
  8. Nik ere oso ondo pasatu nuen irteeran!!! Gauza asko ikasi genituen museoan. Gehien gustatu zitzaidana, azkenean langileak haien eskubideak lortu zituztela jakitea izan zen. Arboleda oso polita eta handia zen. Jolasten egon ginen, eta ahate pilo bat zeuden. Oso dibertigarria izan zen!!!

    ResponderEliminar
  9. Irteera inpresinantea izan zen. Oso ondo pasatu genuen. Gauza asko egin eta ikasi genuen.Gero Arboledara joan gin merienda artzera eta janaria artzera. Gauza asko ikusi genuen arboledan ahateak..............

    ResponderEliminar
  10. Asko ikasi genuen meategien buruz zebilen museoan eta oso tzarto bizi zirela konturatu ginen.
    Arboledan oso hondo pasata genuen ahateak ikusten eta korriketan jolaste. Paisaia oso polita zen eta oso handia ere.

    ResponderEliminar
  11. Argazki batzuetan oso barregarriak agertzen gara. Jajaja!!!

    ResponderEliminar