jueves, 14 de marzo de 2013

INGELES BARNETEGIA

Egunon! Oriotik argazki hauek jartzen ditugu zuok ikusteko ze ondo gabiltzan. Eguraldia kaxkarra baina gu primeran! Elgetako ikasleekin ikasten, jolasten eta ondo pasatzen. Laister arte! Gaur, azken eguna izanik, azken argazkiak gehitu ditugu eta bakarrik geratzen zaigu ZORIONTZEA!!! benetan jarrera ezin hobea izan duzuelako eta baita hizkuntza aldetik saiakera handiak egin dituzuelako. Oso harro gaude zuekin eta hau ikusita, datorren ostiraleko irteera egun osokoa izango dela uste dugu. Asteburua deskantzatzeko erabili eta astelehenerarte!

14 comentarios:

  1. Oso ondo pasatu dugu 5 egun hauetan, eskola oso dibertigarria izan delako. Ondo pasatu dugu jolasak egiten, aurkezpenak egiten, irtera egitean, denbora librea izatean... Gainera, jantokiko janaria ezinhobea izan da, eskolako jantokia baino askoz hobeagoa. Klaseetan, asko ikasi dugu eta gure ingeles hitz egiten saiatzen... Irakasleak, oso onak izan dira eta niretzat onenak Nick eta Angie dira. Berriro joan nahi dut Txurrukara, bertan ikasi eta ondo pasatzera.

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo pasatu dut barnetegian.4 talde egin genituen, OAK,ni nengoen taldea, BEECH, PINE and WALNUT. Izarrak lortu behar ziren jokuetan edo presentazioetan, gehien izar zituena irabazten zuen.Lehengo egunean uste nuen ezertaz ez nintzela oartuko, nire lehengo irakaslea Tariq izan zen, niretzat oso majoa eta ona. Astelenearen arratsaldean prezentazio bat egin genuen. Gauean 6A klaseko mutilak ezin izan genuen lo askorik egin, batzuk ahoarekin zaratak eta puskerrak botatzen bezala egon ziren. Goizean altxatu eta gosaltzera joan ginen, gosari oso oso ona zen, oso goso zegoen guztia. Bederatzietan klasetara gindoazen hamaikak arte, gero dembora librea geneukan.Hasi nintzen ulertzen zer esaten zuten irakasleak. Dembora librea hamaika eta erdietan amaitzen zen, ondoren jokuak zeuden eta irabazten zuena izar bat lortzen zuen.

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo pasatu ditugu bost egun hauen barnetegian eta nahiko nuke experientzia errepikatzea. Lehenengo lau talde egin ditugu, Pine, Beech, Walnut eta Oak. Ni Pine taldekoa naiz eta oso ondo pasatu dut nire taldekoekin jolasten.
    Taldeak jolastu eta ikasi egiten zuten izarrak irabazteko. Azkenean azkenak geratu gara.

    Azko guztatu zait experientzia hau

    ResponderEliminar
  4. Barnategiko bost egun hauetan oso ondo pasatu dut. Lehenengotan ez zitzaidan gustatu baina egunak pasatu ahala gero eta gehiago. Berriro joatea gustatuko litzaidake. Hango janaria oso goxoa zen, eskolakoa baino hobeagoa. Monitoreak oso majoak ziren. Beraiek agurtzean triste jarri nintzen inoiz gehiago ikusiko nituela pentsatzean.

    AITOR Z

    ResponderEliminar
  5. Ni ere oso ondo pasatzeaz gain, oso dibertigarria iruditu zaizkit jolasak, pelikulak...
    Gauak oso politak izan dira, niretzat eguneko parterik gogokoenak gauak izan dira.
    Janariak oso gosoak izan dira.
    Niri ez zait inporta lau taldeetatik zein irabazi zuen, niri inporta bzaidana parte artzea da, eta orrekin niretzako nahikoa izan da jokuetan.
    Lau taldeetatik OAK nintzen, eta talde horri esker orain elgeta eskolako gentea esagutu dut!!

    ResponderEliminar
  6. Barnetegira denak pozik joan giñen eta ailegatu giñenean Elgetako bautzuk zeuden, 19 pertsona. Lehenengo lau talde agin genituen Pine, Walnut, Oak eta Beech, Beech taldean nik nengoen. Leheengo egunean denok urdurik geuden baina hurrengo egunean ez geuden hain urdurik. Elgetakoekin bat egin genuan, Oso ondo pasatu genuen futbolera jolastes, pin ponera jolasten... Azken egunen Beech 2 esta zituen azkena eta maisuak isarrak eman behear zituzten. Conor nire ema zidan, Tarriq Asier C.reri Nick Ekaitzeri, Aida Joneri, Angie Iratiri, Noemi Alvarori eta Fintan Olatzeri. Triple enpate bat zegoen Beech, Walnut eta Oakrekin eta maisuak botatu behar zuten, maisu guztiak Beecheri eman zuten bi izan ezik. Beech irabazi egin genuen konpètizio guztian azkenak joaten.
    Berriro egon nahi dut, eta lagun berrieki (Ekgetakoekin).!!

    ResponderEliminar
  7. Niri asko gustatu zait, eta barnetegia joan baino lehen uste nuen ezin zidalako gustatuko baina denbora pasatzean egin nuen ideia bat eta joan nintzen pozik barnetegira.
    Lehenengo eguna ez zidan gustatu baina egunak pasatzean gustatu zidan eta egin nuen Elgetako lagun batzuk.
    Ostegunean geneukan diskoteka baina nik iha ez nuen dantzatu.
    Gauean iha ezin ahal nuen egin lo zergaitik batzuk zeuden itzegiten gau osoan baina azkenean oso ondo pasatu nuen maisuarekin.

    ResponderEliminar
  8. Ez dit uzten komentarioa editatzea eta hemen jarraituko dut: 1-etik 1 ta erdietararte ere geneukan librea, 1 ta erdietan janaria geneukan 2 eta laurdenak arte eta gero dembora librea berriz ere. 3retik 5tak arte klasea eta 5tetik 6retara librea. 6retan presentazioa geneukan eta irabazten zuena izar bat irabazten zuen. Afaria zortxi ta erdietan zen eta izugarri gozoa zegoen, egun batean pizza ipini zuten. Nik saiatuko naiz udan joaten, Elgetako guztiak tuentian ditut eta haiekin geratu nahi dut berriz elkartzeko!!! FALTAN BOTATZEN DITUT!!! :(

    ResponderEliminar
  9. Barnetegira joan ginenean denok egon ginen pozik. Allegatu nintzenean beste eskola bat zegoen. Elgetakoak ziren. Nik Gaizkagaz lo egin nuen bera behaneta nik gohian. Baskaldu eta gero geneuka n FREE TIME (tienpo libre) eta or Ping-Pong edo futbolera edo petankara edo ..... Joaten bazara osoondo pasatuko duzu andereñoak oso onak direlako eta janaria bebai.

    ResponderEliminar
  10. Lehenengo egunean han geundenean oso urduri sentitzen nintzen baina handik ahurrera oso ondo eta dibertigarri pasatu ituen egunak. Hango janariak GASKAK ematen zituenak baino azkoz gozoagoak ziren eta gainera bi eguneta Ice Cream jarri ziguten. Azkenengo egunean gure maisua Fifthan izan zen. Nire ustez bera da txarrena. Asier C. nahi gabe bere papel batzuk hartu zituen eta horregaitik denoi kristonlako bronka bota zigun. Kampamentua oso dibertigarria izan da eta asko ikasi dut.

    Autobusean montatu ginenean pena asko eman zidan maisuak hor guri agur esaten ikustea. Espero dut beraiek berriro noizbait ikustea.

    KAMPAMENTUA PASADA BAT IZAN ZEN

    ResponderEliminar
  11. Niri asko gustatu zait, ez nuen joan, andereñoak edo irakasleal oso honak dira eta dibertigarriak nirentzet hobeagoa zen NICK eta ondoren KONOR, jolasak oso politak ziren eta irabasii genuenean izar bat ipini zuen. Ni PINES taldekoa nintzen baina ez genuen irabasi, ere lagun asko egin dugu, GUPITZIZ esaten dugu, baina oso honak dira... Janaria oso ona zen GAZKAKO baino hobetoa.

    ResponderEliminar
  12. Nire lehenengo barnetegia izan da, oso ondo pasatu dut or eta ingelesa asko ikasi dut, etxera eltzean ia-ia esaten diot hello nire amari. Niretzat andereño oberena izan da Angie eta maisu oberenak Nick eta Conor. Janaria oso ona izan da, esan diogu Arantzari kontratatzea serbitzu hauek, janaria oso goxoa da eta gainera ez ba zaizu guztatzen janaria gitxi al zara ipini platerean. Ez zaidana guztatu barnetegitik izan da kristos hotza egiten duenean kampoan ez zitzaigun izten logeletan egoten. Baina oberena izan da joku asko egin dugula.

    ResponderEliminar
  13. Niri asko gustatu zitzaidan barnetegia, oso dibertigarria izan zen eta irakasleak onak egon ziren niretzat irakasle gehien gustatu zitzaidan Agie eta Nick.
    Lagun asko egin genituen nire klasean neskak berriak izan ziren Sara eta Leire.
    Joku asko egin genituen eta oso ondo pasatu nuen.

    ResponderEliminar