viernes, 8 de marzo de 2013

PALANKA

9 comentarios:

  1. Hau nire taldea izan da, ondo egin dugu baina obetu egin ahal da. Askotan liatu egin gara, baina, mamia konkretuki ondo asalduta zegoen eta ulertu ahal zen.

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo esplikatuta dago eta irudiak asko azalten dute.
    Behar zutena ipini eta ondo esplikatu dute. Oso ondo ulertzen da eta lana egin dutela nabaritzen da.

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo lan egin dute. Asaldu egin dutenean (eee..) eta horrelako gauzak esaten zuten, talde guztiak bezala. Oso ondo asalduta zegoen. Linka ez zuten ondo ipini orduan gauza batzuk ezin genuen ikusi baina argazkien bidez asaldu zuten. Lan bikaina neskak!!

    ResponderEliminar
  4. Aurkezpen oso polita, eta gainera idazla oso ona. Azaltzean estresa dela eta ez da izan hain perfektua zuen aurkezpena, baina ikusleoi informazio ugari eman diguzue. Ulergarria izan da, informazio ugari jarri duzue, testu oso onak egin dituzue... bikainekoa izan da zuen lana, ZORIONAK!!!

    ResponderEliminar
  5. Asko gustatu zait zuen lana baina aurkezpenean ez nuen ondo ikusten pantalla, esan eta esan eta kasurik bez, oso ondo dago dana baina azaltzeko guztiak ipintzen ziren erdian. Oso ondo egin duzue lana neskak!!!

    ResponderEliminar
  6. Hau nire taldea izan da eta glogstera oso polita jarri dugu baina informazioa azaltzean liatu gara.Baina nire uztez ondo ulertu da.

    ResponderEliminar
  7. Nire uztez lan hau oso ondo egon da eta azaltzean apur bat liatu dira baina ondo ulertu dut. Oso ondo egin dute lan eta horregatik ondo geratu da haien lana.

    ResponderEliminar
  8. niri ez zait asko guztatu nola hitz egiten zuen, ainhoa dana egiten zuen asten zen bat eta gero amaitzen zuen beste bat, baina lana egin dute

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez, Glogsterra oso ondo gelditu zaigu, baina egia ezanda, Sergiok arrazoia du; ez genuen oso ondo aurkeztu klasearen aurrean nahiko urduri jarri ginelako...

    ResponderEliminar